Pagini

duminică, 13 februarie 2011

Okuma Powerliner 860




Powerliner este o mulineta de forta, cu baitrunner si tambur longcast din aluminiu pentru lansari la distanta , echipata cu 7 rulmenti pe bile si unul pe role, toti din otel inoxidabil.
Mulineta a fost construita pentru pescuitul crapului, este dotata cu un sistem baitrunner cu frana micrometrica ajustabila, un tambur cu o capacitate de 420 m\0.30, inca un tambur de rezerva din grafit si renumitul  sistem de control al oscilatiilor (EOS).
Calitatea materialelor folosite si eficacitatea ei, precum si siguranta in drill pe care o confera, fac din Powerliner o mulineta excelenta atat pentru pescarii profesionisti cat si pentru cei amatori.
Sa nu uitam ca raportul calitate\pret este cel mai bun de pe piata.
Desigur, ca orice alt produs are si un minus, este vorba despre o piesa din interiorul angrenajului care se uzeaza relativ repede atunci cand baiterunnerul este fortat, mai precis atunci cand pescuim plantat. Indicat ar fi sa folosim frana mulinetei fara sa activam baiterunnerul atunci cand plantam.






10 comentarii:

  1. daca aveau un pic tamburi mai prelucrati gen shimano (vezi ultegra xta 10000) erau chiar niste mulinete perfecte. din astea am si eu.felicitari pt blog. foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri.
    La ce te referi cand spui ca tamburii ar fi trebuit sa fie putin mai prelucrati?
    Nu cred ca ar trebuii sa comparam Shimano cu okuma, mai degrama compari Dacia cu BMW
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. mulinetele astea au sistem wormshaft sau nu , intreb pt ca am vazt undeva o reclama si acolo asa scria , dar ma indoiesc ...

    RăspundețiȘtergere
  4. In caz ca acea piesa se uzea, se poate repara sau inlocui? Am de gand sa-mi cumpar si eu 3 mulinete din astea...si acum m-ai pus putin pe ganduri...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, se poate inlocui.
    Oricum, piesa se defecteaza doar la plantat, sau folosirea baitrunneru-lui pe post de frana (incarcat\descarcat fir pe tambur, etc.)
    Poti cumpara cu incredere mulinetele, raportul pret-calitate fiind cu mult peste tot ce este pe piata.

    RăspundețiȘtergere
  6. super mulineta am un mtx8 echipat cu pl 860 pt pescuit la distanta

    RăspundețiȘtergere
  7. da intradevar cu mtx8 de 3,6 face o echipa perfecta, acum am pe mtx8 de 3,9 dar inca nu am reusit sa ma acomodez foarte bine cu betele. aruncam mai bine cu cele de 3,6 (mtx8 si baracuda)

    RăspundețiȘtergere