Pagini

luni, 14 februarie 2011

Porumb pentru consum uman vs porumb pentru pescuit

Foarte multi pescari folosesc porumb de la diferite firme producatoare de nade si momeli, dar cum ramane cu vestitul Bounduelle?
  Anul trecut am facut un mic test (fara voia mea ce-i drept), am pescuit pe Floarea Popestiului si Balta Oltenitei de 4 ori doar cu porumbul de la doua firme consacrate (nu le pot spune numele). Am folosit absolut toate sortimentele lor, in total cred ca sunt aproximativ 14, rezultatele au fost dezamagitoare, frecventa capturilor destul de slaba.
Imediat ce am schimbat porumbul rezultatele nu au intarziat sa apara, "trasaturile" au inceput sa fie constante si frecventa capturilor a inceput sa creasca.
  Pentru mine, si sper ca si pentru voi, acest experiment este destul de concludent, cel putin pe aceste doua balti !
  Fire zbuciumate !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu